reklama

Lebo veštica povedala....

Divný nadpis - divný "článok" Nie som si úplne istá prečo som tam vlastne išla, veď jednu návštevu som už mala za sebou... Síce u inej ale dala mi dosť dobrú "predpoveď". No, ja som musela ísť znova, aby som sa uistila?Nie, aby som dokázala opak toho, čo mi povedala tá prvá, veď predsa ja nemôžem mať také šťastie v živote... Mýlila som sa ja alebo ony?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prvá návšteva bola tak trošku šoková terapia, poď ideš o hodinu... Však dobre išla som.

Usmiata od ucha k uchu som vošla do bytu dôchodkyne, milej to pani. Posadila som sa opýtala sa mi, či som už bola niekedy u veštici atď. Po vstupnom oťukaní prišlo to známe prekladanie kariet ľavou rukou - však je pri srdci, to nám má byť radcom. Tak som preložila karty najprv na osud ohľadom školy... Bla bla bla bla dorobíte školu, bla, bla, bla...

Znova som prekladala karty teraz na môj celkový osud. Prekvapila ma vetou: "Vy ste veľmi smutná ale nebojte sa vy budete ešte velice šťastná", nadvihla som obočie(mala pravdu smutná som bola) a pohŕdavo sa zasmiala, sú veci, ktorým ozaj neverím. No, nechala som ju hovoriť ďalej, začala o babke, že je v nemocnici - bola, že je to s ňou vážne - bolo, no povedala som, že nieje - veštica povedala ale je! Vidím to tu neklamem! Možno som na chvíľu zaváhala, máš ty starenka predsa len nejaké schopnosti? Pochybnosti som zmietla a ona hovorila ďalej. Nemusíte sa báť ona sa z toho dostane a pôjde do kúpeľov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Vy by ste mali stávkovať, vidím veľa peňazi pri vás", skoro som zo stoličky padla. Od čias Zš som nevyhrala nikdy nič, hoc je pravda, že som osud ani veľmi nepokúšala.

Po skončení školy, tu vidím kúpu bytu a veľa peňazí - hovorím si zas peniaze, preboha.... Budete veľmi úspešná v tom čo študujete. Usmiala som sa, veď dobre sa to počúva, čo vám poviem...

"Ten človek, ktorý teraz odišiel z vášho života sa vráti. On je šťastný človek akoby sedel na šťastí, jemu sa bude veľmi dariť ešte". "Vy ešte budete spolu" - znova som sa pohŕdavo zasmiala, ach starenka keby si videla našu komunikáciu nehovorila by si tak. Zrejme si všimla, že jej neverím. Pozrela na mňa a hovorí, pravdu hovorím, aha karta to ukazuje - karta s nejakou osobou, kt držala v ruke srdce. No osud proste!:-D

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Znova prekladanie kariet tentokrát na brata. Odzbrojila ma, keď povedala, že naj kamarát môjho brata je blonďák a vecami okolo neho - bola to totiž veľká pravda. Tiež povedala pravdu o tom, čo by môj brat chcel, hoc som to ja poprela ona ma prebila tvrdením, že to karty ukazujú a že tie neklamú - neklamali, to ja som klamala jej, že to brat nechce.

Rodičia - ďalší šok, maminka je po operacií, že? Mno, bola. A má taku chorobu, že zvykne dusiť, že áno? No, má astmu... Tu mi už zdravý rozum nedal odpoveď na to ako sa trafila a mala som chuť vyskočiť z okna.

Hovorila mi o tom aký dobrý človek som, že je rada, že ma mohla spoznať atď. Odišla som z tadiaľ spokojná, neverila som, no priznávam dúfala som.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veci, ktoré veštila na rodinu a brata sa plnia, to čo povedala mne už nie. Nevadí....

Tak som išla k druhej a to som nemala robiť.

Zas karty prekladanie rukou, ktorou chcem.

Práca rovnako budem dobrá/mocná, mám lukratívne meno - keby predávam aj zeleninu pôjde mi to.

Rodičia niečo úplne iné ako v prvom prípade a po pravde myslím si, že aj dosť vedľa.

Človek, kt odišiel - keď vynaložim extrémne úsilie príde späť ale nieje pre mňa vhodný a nieje toho ani hodný.

Brat nič prelomové.

Povedala mi veľa dobrého, mala by som sa tešiť na to, čo ma čaká len keby....

Keby od nej neodídem so zlým pocitom. Neverím, že je to môj osud neverím tomu, čo povedala o rodičoch, neverím tomu čo povedala o mne...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak sa pýtam načo k vešticiam vlastne ľudia chodia?

Asi je to prirodzená ľudská zvedavosť. Vidina toho, že budeme vedieť či sa nám bude dariť ak sa nedarí, alebo či sa nám bude dariť aj ďalej ak sa darí. Chceme vedieť na čo si dať pozor, do čoho ísť, čomu sa radšej vyhnúť. Chceme žzskať akýsi manuál k životu, ktorý sme pri narodení nedostali.

Viem, mnohí tomu neveria a mnohí zas áno. Na jednej strane bol tu Nostradamus, Sibyla či tá slepá veštica z Bulharska. Ich veštby sa predsa splnili skoro na 80% je to veľa a či málo? A bolo ich veštby pravdivé alebo sme si my ľudia prispôsobili výklad realite?

Neviem povedať či je možné, aby vám niekto povedal váš osud. Viem len, že keď vám ho aj niekto povie je len na vás či ho príjmete alebo si ho zmeníte. Tým, že "viete" čo vás čaká ste o krok v pred a môžte urobiť niečo čím si život zlepšite alebo zhoršíte - ale potom môžte nadávať na vešticu, že vás oklamala. ;-)

Eva Zaťková

Eva Zaťková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Jsi jenom člověk co se narodí. V těle, kde tělo duši ruší . . . Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu